ALLVERNUM Cherry Bloosom & Musk Eau de Parfum

15:48

Parfem koji nosimo otkriva mnogo toga o nama. Zbog toga je jako važno izabrati mirisne note koje će biti bliske našem karakteru i senzibilitetu. Ja najviše volim cvetne, osvežavajuće i voćne mirise, drvene malo manje, dok mi orijentalni nikako ne prijaju. Ne volim previše da eksperimentišem, pa sam nekim mirisima verna godinama. Međutim, pre nekoliko nedelja sam napravila izuzetak i odlučila se da probam ALLVERNUM Cherry Bloosom & Musk  Eau de Parfum.

Allvernum parfemi su jedan od noviteta koji se pojavio na sajtu kozmetikaiparfemi.rs i dostupni su četiri različite kombinacije mirisnih nota:
1. Allvernum lily of the valley jasmine
2. Allvernum cherry bloosom musk
3. Allvernum coffee amber
4. Allvernum iris patchouli






Allvernum cherry bloosom & musk parfem dolazi u staknenoj bočici jednostavnog dizajna i u njoj se nalazi 50 ml proizvoda. U njemu su zastupljene sledeće mirisne note:
mandarina – miris mandarine je svež, sladak, pomalo orijentalan,
kruška – svež voćni miris sa blagom slatkom i zelenom nijansom,
jagoda – veoma kompleksna aroma sa voćnim, karamelno-slatkim i cvetnim mirisima,
cvet višnje – kiselkasti voćni miris sa nijansom badema i zelenom nijansom,
đurđevak – delikatno cvetni miris sa tankom zelenom notom i svežim, blagim rozikastim i limunastim nijansama,
ruža – veoma bogati, intenzivni, topao, pomalo začinski miris ruže poseduje i manje-više izraženu notu meda,
jasmin – njegova aroma je poznata po svojoj svežini, jednostavnoj eleganciji i prefinjenosti,
mošus – služi kao idealna komponenta koja fino završava i fiksira parfemsku kompoziciju na koži.






Ovaj parfem sam poslednjih nedelja koristila gotovo svakodnevno i mislim da je idelan za sve dame koje vole nežnije, nenapadne, cvetne i osvežavajuće mirise. Iako u sebi ne sadrži "začinjene" mirisne note koje ostavljaju jak trag, Allvernum parfem traje solidnih nekoliko sati. Ja ga nanosim na vrat, zglobove šaka, a ponekad malo naprskam i na kosu. Ako niste znali, kosa odlično zadržava čestice mirisa i oslobađa ih sa svakim pokretom.
Mogu reći da ovaj parfem ima "karakter" - originalan je i sigurno bih ga prepoznala da ga u prolazu osetim na nekoj drugoj ženi.

Cena svih Allvernum parfema je 1190 din. i ovo je više nego odličan odnos cene, kvaliteta i količine proizvoda.





Da li ste vi čule za Allvernum parfeme? Koji je vaš omiljni parfem i koje mirisne note vama najviše odgovaraju?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com
instagram: @fashion_beauty_and_style_blog

You Might Also Like

4 коментара

  1. Kako volim pročitati postove nekoga ko zaista umije opisati note parfema. Mene kada neko pita kako miriše moj parfem, bila bih u fazonu, pa eto miriše...
    Nisam imala priliku probati ovaj, no cijena je zaista pristupačna! Odličan post i fotografije! <3

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno cula sam za ovaj parfem,al se nisam toliko zanimala,svakako hvala za recenziju,sto se tice nota mirisa ajmo reci jasmin,zaista osvjezavajuce,gdje god ,al se svakako osjeti
    Ma sve pohvale od mene,i za post,i za blog svakako.
    Jedan veliki i srdacan poljubac ti saljem
    Ako zelis svrati do mog bloga izasao je novi post,zelim cuti i tvoje misljenje,svakako,evo linka
    https://beautybybellablog.blogspot.ba/2018/03/kako-da-pravilno-koristite-tecni-puder.html?m=1

    UZIVAJ ...¦]

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. март 2018. 03:56

    Sjajan post, draga moja. Dopada mi se ovaj parfem, a kladim se da ima dobar miris.

    Novi post je na mom blogu, pogledaj ako imaš vremena: Adda'sLife

    ОдговориИзбриши