Ingrid hd beauty innovation podloga za senku

11:08

Podloga (baza) za senku je proizvod čija je svrha da poboljša pigmentaciju senke za oči i produži njeno trajanje. Ako mislite da vam ista nije potrebna jer spada u kategoriju onih make up proizvoda koji se na našem licu ne vide, pročitajte ovaj post do kraja jer ćete verovatno promeniti mišljenje.

Kada sam tek počela da se šminkam, ni ja nisam koristila bazu za senku. Trebalo mi je neko vreme dok sam otkrila sve tajne i trikove. Zapravo mogu reći da još uvek učim jer se metode i tehinke šminkanja toliko razvijaju da nikada ne možemo sve znati.
Ne sećam se koja je bila prva baza za senku koju sam koristila. Isprobala sam razne, ali sam se nakon nekog vremena odlučila samo za jednu, koju pretpostavljam da je i većina vas koristila, a to je Avon-ova baza za senku. Jedina stvar koja mi se kod nje nije sviđala je njena, po mom mišljenju, previše tečna struktura (imala sam osećaj kao da na kapke stavljam puder).
U današnjem postu vam predstavljam bazu za senku koja ispunjava gotovo sva moja očekivanja. Reč je o Ingrid hd beauty innovation bazi za senku. Mene jako podseća na već gore pomenutu Avon-ovu bazu za senku, ali je ova nešto čvršće strukture.






Ingrid hd beauty innovation baza za senku dolazi u lepom plastičnom pakovanju u kome se nalazi 6,5 g proizvoda. Pošto se poklopac zavrće, mene pakovanje podseća na malu teglicu. Dakle, ne postoji šansa da se samo otvori dok se poklopac ne odvrne.
Kremaste je i pomalo lepljive strukture, ali ipak dovoljno čvrste. Zato se sporo troši i može dugo da traje (rok trajanja joj je do 2019. god).
Nijansu ove baze bih opisala kao neutralnu (liči na one koje imaju korektori). Nakon što se nanese na kapak, gotovo da se i ne primećuje. Ako imate tamne kolutove oko očiju, onda će vam ona malo posvetleti kapke.
Ja je obično nanosim kažiprstom zato što je tako najlakše i najravnomernije razmažem po kapcima. Pigmentacija senki nakon nje je mnogo jača ma kakvog one kvaliteta bile. Na poslednjoj fotografiji možete videti kako izgleda neka random senka sa ne tako dobrom pigmntacijom kada se nanese sa i bez baze. Razlika je itekako vidljiva i značajna.






Senke pre kojih sam na kapak nanela Ingrid hd beauty innovation bazu se ne pomere sve dok sama ne skinem šmniku sa lica. Dakle, ova baza učvršćuje senke i drži ih na mestu. U ovome se krije i jedan mali nedostatak. Naime, blendanje senki je za nijansu otežano, pa tako smokey eyes i dr. tehnike šminkanja očiju koje podrazumevaju korišćenje više različitih senki zahtevaju malo više vremena da bi se senke dobro izblendale jer, kao što sam već rekla, ova podloga ih poprilično učvrsti.
Ja je najviše koristim za dnevni make up look kada stavljam samo senku u jednoj boji i tada nemam nikakvih poteškoća.

Još jedna, za mene možda i najvažnija osobina ove baze, je što se senka nakon nje ne skuplja na naborima kapka. Ovo je posebno važno za osobe sa spuštenim kapcima.





Cena ove baze je 489 din. i možete je poručiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs.


Cveće (lale) koje možete videti na slikama je veštačko i naručeno je sa Rosegal sajta. Možete ga naručiti ovde → https://goo.gl/pyisUu


Da li vi koristite bazu za senku i koja vam je omiljena?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

7 коментара

  1. Fenomenalna recenzija!
    Ja također koristim Avonovu bazu, okej mi je, ali se nakon nekog vremena osuši i ne nanosi se lijepo na kapke, to je jedino šta mi smeta.
    Ova Ingrid izgleda fenomenalno, zaista bih voljela probati. ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Super recenzija,fotografije su divne!
    Ova Ingrid baza za sjenku se čini stvarno super,a i pakovanje izgleda dosta elegantno.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovu bazu i odlična je, samo nju koristim i drago mi je da se dopada i tebi. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/09/stylish-turn-down-collar-rivet.html

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Biti ću iskrena ne koristim ovakve baze jer kao što si rekla ni ne vide se i mislim kako mi ne trebaju ,ali ova djeluje fenomenalno,razlika je ogromna! <3
    Odlična recenzija!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, svidja mi se. Odlicno.

    Pracenje za pracenje? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija,jos uvek nisam koristila ovu ,ali vredi probati!!!

    ОдговориИзбриши