Embroidered shirt

11:37

Primetila sam da vam se sviđa ovakva vrsta outfit postova, pa sam odlučila da ih u narednom periodu bude više na blogu.

Obožavam crne pantalone jer se uz njih može nositi gotovo sve. Ove koje vidite na slici sam naručila sa Rosegal sajta. Materijal je tanak i lagan, a one su napred dosta iscepane i zato su idealne za toplije dane. Više detalja o njima pogledajte ovde - klik.

U nekom od prethodnih postova sam vam rekla da mi se puge kao detalji na odeći jako sviđaju, pa evo još jedne košulje u tom stilu. Razlikuje se od drugih sličnih koje imam jer ima ruže na sebi. Naručena je sa Yoshop sajta, a više detalja možete saznati ovde - klik.

Poslednja stvar su čarapice sa Sammydress sajta kojima nisam mogla da odolim. Više detalja o njima pogledajte ovde - klik.








Pantalone → http://bit.ly/2hGkGPI
Košulja → http://bit.ly/2vj2m25
Čarapice → http://bit.ly/2vMrmlN



Kako vam se sviđa ovaj outfit?





mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odličan post ;)
    Dopada mi se kombinacija. Takođe obožavam crne pantalone, lako se kombinuju :)

    by Kika

    ОдговориИзбриши
  2. Dopadaju mi se ovakvi postovi, i definitivno bi trebala češće da ih pišeš. Što se tiče kombinacije, ona je lepo ukombinovana. I ja mnogo volim prugice, pa mi se ova košuljica mnnogo sviđa. Dopada mi se i vez na njemu, jer je ružin vez u poslednje vreme mnogo popularan. Dopadaju mi se i pantalone, pogotovo što su crne. Dopada mi se i to što su napred dosta iscepane. Što se tiče čarapica, so cuteeee. Hahah.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    ОдговориИзбриши
  3. Divna kombinacija.
    I ja obožavam crne hlače samo zato što izgledaju jako elegantno i lako se kombinuju, a kada su i udobne onda je to pravi pogodak :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične stvari si odabrala. Moje miškjenje je da svaka djevojka treba da posjedujem minimalno jedne crne hlače u svom ormaru. One su svakako nezaobilazne i uvijek su must-have. Mnogo mi se dopada tvoj post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep post, slažem se sa svim što si rekla, fotografija je prelepa a i stvari koje si odabrala su takođe <3 Najviše mi se dopala košulja <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Predobro!
    Uvijek mi se sviđaju fotkice koje napraviš, a i kombinacija je naravno pun pogodak! ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  7. Kombinacija je predivna,košuljica je pun pogodak i sama imam sličnu i uvijek je rado nosim!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  8. Definitvno su ovakve košulje ovosezonski hit. Super izlgedaju i daju se dobro kombinovati. Čarapice su preslatke! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  9. ja sam velki fan ovakvih kosulja, prelepo, jedva cekam da vidimo kako ti stoji :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/08/summer-highlights-makeup-ft-aura.html

    ОдговориИзбриши