Kupovina sa stranih online sajtova - osnovni koraci i saveti za početnike

10:02

Poslednjih dana ste me dosta pitali o online kupovini, pa sam rešila da u ovom postu pokušam da odgovorim na neka od vaših najčešćih pitanja.


Moja prva online kupovina je bila sa Shein sajta pre otprilike godinu dana. Zatim su usledile kupovine i sa drugih sajtova (Zaful, Yoshop, Rosegal, Sammydress...). Neke od njih sam sama plaćala, a neke su bile poklon kao deo saradnje.
Prednosti ovakvog načina kupovine su ušteda vremena i izbegavanje gužvi po tržnim centrima, ali i raznovrsna i velika ponuda stvari na jednom mestu.

A sada ćemo preći na neke najvažnije korake i pravila kada je ovakav način kupovine u pitanju. Definitivno jedno od pitanja koje ste mi najčešće postavljali je bilo vezano za način plaćanja, pa ćemo sa tim i početi. Svoje porudžbine na stranim online sajtovima možete platiti karticom za online kupovinu ili preko PayPal naloga, a preduslov za to je da imate otvoren devizni račun.
Ukoliko nemate devizni račun, jednostavno podnesite zahtev za njegovo otvaranje u svojoj banci. Mislim da samo otvaranje računa ne košta ništa, ali to ipak zavisi od banke do banke, pa ne mogu o tome sa sigurnošću da pričam. Karticu za online plaćanje dobijate tako što nakon otvaranja računa podneste zahtev za istu. Mislim da se čeka par nedelja da bi vam kartica stigla.
Ako se odlučite da svoju kupovinu plaćate karticom, onda jednostavno pre kupovine uplatite na račun potrebnu sumu novca. Prilikom same kupovine unosite broj kartice (sastoji se od 16 cifara), security kod (sastoji se od 3 cifre) i datum isticanja kartice.
Drugi način je da otvorite PayPal nalog i da svoju kupovinu plaćate preko istog. Detaljno uputstvo kako to da uradite možete pročitati u ovom tekstu.

Sledeći korak je sama kupovina. Dakle, jednostavno pronađete sajt čija ponuda vam odgovara i sa koga želite da naručite nešto, registrujte se na istom i dodajete stvari u svoju korpu za kupovinu (ne zaboravite da za svaku stvar izaberete veličinu i boju ako su iste dostupne). Nakon završenog odabira stvari, možete iskoristiti kupon za popust ukoliko ga imate (ja za vas imam kupone za 10% popusta na sledećim sajtovima: Zaful - ZafulChen, Sammydress - SammydressChen, Rosegal - RosegalChen).


Klikom na dugme "continue to checkout" dolazite do koraka za unošenje vaših podataka (adresa, način plaćanja...). Nakon ovoga ste završili ceo proces kupovine i ubrzo zatim će vam stići mail sa potvrdom da ste uspešno obavili kupovinu. Za koliko će vam stvari biti poslate zavisi od sajta do sajta, ali to obično bude za par dana dok zaposleni ne pripreme vašu pošiljku, zapakuju je itd. Čim se to završi i čim je vaša pošiljka poslata, na vašem nalogu možete videti broj pošiljke i način na koji je možete pratiti kako biste znali gde se nalazi i kada je otprilike možete očekivati.
Što se cene dostave tiče, ona zavisi od sajta na kome kupujete. Neki sajtovi imaju besplatnu kupovinu, kod nekih je kupovina besplatna kada vaša porudžbina pređe određeni novčani iznos, kod nekih se plaća (to su stvari koje možete proveriti na svakom sajtu u odeljku vezanom za informacije o dostavi).
Drugo najčešće pitanje koje ste mi postavljali je bilo vezano za carinu. Ovde nekog pravila nema (bar ga se naši carinici ne pridržavaju uvek). Čula sam da da paketi čija je vrednost manja od 70 € ne bi trebalo da se carine. Meni je poslednjih meseci puno paketa stiglo sa ovih sajtova i samo par puta mi se desilo da sam platila carinu. Dakle, za najveći broj svojih paketa nisam ništa platila kada su mi stigli.

Ovo bi bila neka opšta pravila vezana za online kupovinu, a sada ću sa vama podeliti još neka svoja iskustva koja vam mogu pomoći. Što se kvaliteta stvari tiče, u najvećem broju slučajeva sam bila zadovoljna istim, ali bilo je i nekoliko onih kojima nisam bila zadovoljna. Od svih sajtova sa kojih sam do sada naručivala stvari, definitivno po kvalitetu prednjači Shein. Ovo je moj omiljeni sajt i njegova ponuda se razlikuje od pondude drugih sličnih sajtova. Jedan od razloga zašto toliko volim ovaj sajt su i iskustva kupaca. I drugi sajtovi imaju ovu opciju, ali ni na jednom nije toliko razvijena koliko na Shein sajtu. Pronađete stvar koja vam se sviđa, otvorite link iste i ispod možete pronaći i po nekoliko stotina komentara kupaca. Tu možete pročitati kako su oni zadovoljni, da li im je veličina odgovarala, kakav je materijal i slično, ali i videti slike kako stvar koju su kupili njima stoji. Kada je izbor veličina u pitanju, ovi komentari su meni najviše pomogli i do sada mi se ni jednom nije desilo da sam promašila veličinu kada sam nešto naručivala sa Shein sajta. Dostava na ovom sajtu je besplatna za porudžbine čiji je iznos veći od $50, ali takođe imaju i dane kada je dostava besplatna za sve porudžbine.

U nedelju, 30. jula će na Shein sajtu dostava biti besplatna za sve porudžbine, pa iskoristite ovo ukoliko želite nešto da naručite za sebe. Takođe, trenutno su na ovom sajtu u toku veliki letnji popusti. Pogledajte stvari koje su snižene čak i do 85% ovde - klik.


Za kraj ću vam pokazati neke od stvari sa popusta koje se meni najviše sviđaju, ali i neke od novih modela letnjih bluza i haljina, koje možete pogledati na ovim linkovima:








Cvetna haljina/ Floral print dress → https://goo.gl/MgPpKe
Bluza/ Blouse → https://goo.gl/XJGrgC
Top/ Open shoulder lace top → https://goo.gl/KChoHE
Haljina sa vezenim detaljem/ Embroidered dress → https://goo.gl/Nea64J
Crni šorc/ Black shorts → https://goo.gl/L6Fwq5
Teksas šorc/ Denim shorts → https://goo.gl/oD1Dzb



Nadam se da sam ovim postom uspela da vam pomognem i rešim neke nedoumice koje ste imali vezane za online kupovinu. Ako jesam, podelite ovaj post na svojim društvenim mrežama da bismo i drugima olakšali ovakav način kupovine.




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

5 коментара

  1. Oh ovo mi je stvarno sad trebalo da procitam! Uvijek me zanimalo kako to i sve to. Stvarno lijepo objašnjeno i super ideja za post! Hvala i super napisano! Svaka čast! 💕




    http://teenorchild.blogspot.hr/?m=0

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post,veoma dobro si ovo napisala i bas mi je trebalo nesto ovako!♥

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Sigurna sam da će mnogima koristiti! :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Odlični savjeti koji su mi uvijek potrebni buduća da nemam pretjeranog iskustva sa online kupovinom !
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши