Shein haul ♥

14:19

U današnjem postu ću vam pokazati šta mi je pre par dana stiglo sa Shein.com sajta. Ovo je definitivno moj omiljeni sajt iz više razloga: kvalitet odeće je zaista na zavidnom nivou, ima dosta raznovrsnu i drugačiju ponudu stvari, povoljne cene i brojne popuste...








Ovoga puta je moj izbor bila siva haljina dugih rukava, koja pozadi ima prugaste mašnice i male proreze na leđima. Reč je o mini haljini.
Materijal od kog je napravljena je dosta lagan i tanak, pa se može nositi čak i u ovim toplim danima.
Moji utisci o ovoj haljini su i više nego pozitivni. Mnogo mi se dopala kada sam je prvi put videla na sajtu, a uživo izgleda isto tako. I veličina mi savršeno odgovara (uzela sam S).
Cena ove haljine je dosta povoljna, pa ako se i vama sviđa kao i meni, toplo vam preporučujem da je naručite jer se nećete pokajati. Za više detalja o njoj (cenu, kako da je naručite, veličine itd) klik ovde.


Striped Ruffle Trim Cutout Bow Back Dress ------> http://bit.ly/2rmWLG4



Ostale stvari koje sam do sada naručivala sa Shein.com sajta možete pogledati na ovim linkovima:

Drop Shoulder Boyfriend Denim Jacket -----> http://bit.ly/2qu6Zq6

Contrast Collar Curved Hem 2 In 1 Pullover -------> https://goo.gl/3ZJZJF



Kako vam se dopada ova haljina?




mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

3 коментара

  1. Woow prelijepa je. Prugice su sada u modi. Super post. :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Haljinica je preslatka, sigurna sam da ćeš je nositi dosta tokom ljeta! :)


    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Haljinica je zbilja preslatka, već se po slici može primijetiti da je materijal lagan i mekan, nisi pogriješila što si ju naručila :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши