Favoriti maja + preporuke za maturu

12:53

Navikli ste da pred kraj meseca sa vama podelim svoje favorite, ali će ovaj post ipak biti malo drugačiji. Izdvojila sam stvari koje sam najviše koristila u maju i koje su ostavile jako pozitivan utisak na mene, ali i neke proizvode koje bih vama preporučila, posebno ako vam je matura uskoro i planirate da se same šminkate (ovo se pre svega odnosi na veliku maturu).







Ingrid ideal lashes all in one masara
Ako bih ukratko trebala da vam predstavim ovu maskaru, rekla bih samo da ona ima efekat veštačkih trepavica. Verujte mi da ni malo ne preterujem kada ovo kažem. Sa nekoliko slojeva ove maskare možete postići neverovatnu dužinu svojih trepavica. Ja je ne koristim u svakodnevnoj make up rutini jer ne volim da mi trepavice budu previše naglašene preko dana, ali je zato za neki večernji make up savšena. Nanesem jedan sloj, sačekam da se delimično osuši, pa nanesem još jedan ili dva u zavisnosti od dužine koju želim da postignem. I trudim se da je nanosim u što laganijim potezima da ne bih stvorila grudvice, koje se nekad pojave ako nisam dovoljno pažljiva.
Uskoro ću jedan post posvetiti detaljnijoj recenziji ove maskare.
Zašto vam nju preporučujem za maturski make up? To ste mogli zaključiti iz svega što sam već napisala. Ako se same šminkate za maturu i ne želite da stavljate veštačke trepavice ili niste dovoljno vešte u tome, sa ovom maskarom ćete postići i željenu dužinu i volumen svojih trepavica.



Četkice za šminkanje
Koliko je važno da šminka koju koristimo bude kvalitetna, toliko je važno i da imamo dobre četkice i druga sredstva kojim je nanosimo. Ove dve četkice koje možete videti na slici koristim za nanošenje bronzera. Prvom, malo zakrivljenom četkicom nanesem bronzer, a drugom, koja je za nijansu deblja, ga izblendam da bi se što manje videli prelazi i da bi sve izgledalo prirodnije. Naručila sam ih sa shein.com sajta. Pogledajte ih na sajtu - klik ovde.




Maybelline fit me matte and poreless puder
U poslednje vreme sam o ovom puderu čula toliko pozitivnih komenatara, pa sam ga nedavno kupila da bih se uverila koliko je kvalitetan. Ja imam masnu T-zonu i taj problem mi posebno dolazi do izražaja u ovim toplijim danima. Zato uvek moram da "setujem" sve puderom u kamenu sa mat efektom. Od kada koristim Maybelline fit me puder, gotovo da i ne koristim puder u kamenu.
Maybelline fit me puder ima mat efekat, koji zaista dugo vremena sprečava da se na licu pojavi onaj neželjeni sjaj. Ne mogu reći da može da izdrži ceo dan, ali sigurno može 4-6 sati. Lagane je teksture, ima srednju pokrivnu moć, ne stvara osećaj maske na licu. Kada ga stavim, gotovo da nemam osećaj da na licu imam puder. Odlično se "stapa" sa kožom i deluje vrlo prirodno. Mislim da ne bi odgovarao onima sa suvom kožom lica.
Zašto bih vam preporučila ovaj puder za maturski make up? Ako nemate velikih nepravinosti na licu i želite da vam puder tokom cele večeri ostane na mestu bez prosijavanja i pucanja, toplo vam preporučujem da koristite ovaj.



Naočare za sunce
Volim velike naočare za sunce jer pristaju mom obliku lica. Ove sam nedavno naručila sa zaful.com sajta. Moderne su, dobrog kvaliteta i odlično štite od sunca. Pogledajte ih na sajtu - klik ovde.
Na ovom sajtu su trenutno u toku veliki letnji popusti. Više detalja možete saznati ovde → Zaful blue green dresses Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF
Takođe imam za vas i kupon za popust. Ako budete naručivali nešto sa ovog sajta, iskoristite ovaj kod i dobićete veliki popust → ZafulChen



Shine, shine, shine lipgloss u nijansi 13 red carpet starlet
Crvene usne su oduvek bile sinonim za ženstvenost ako se dobro ukombinuju sa ostatkom make up-a i odevnom kombinacijom. U novoj Essence kolekciji postoji jedan divan sjaj u prelepoj crvenoj nijansi. Usne sa njim izgledaju sočno i mokro, dugotrajan je, ima izuzetnu pigmentaciju i ne stvara osećaj previše lepljivih usana, kao što je slučaj sa većinom drugih sjajeva.
Zašto bih vam preporučila ovaj sjaj za maturski make up? Ako ste se opredelili da vam šminka na očima ne bude previše napadna i naglašena, onda svakako na usne možete staviti neku ovako smeliju boju. A zašto da to ne bude baš ovaj sjaj? Da malo razbijemo monotoniju mat ruževa...


Martinovic kompakt senka broj 25
Ovo je svetlucava-glitter zlatna senka, koja ima nešto krupnije čestice. Ako se nanese suvom četkicom, pruža svetlucavi i prozirni efekat, a nanesena vlažnom daje izuzetan gliter efekat neverovatne pigmentacije. Čak se može koristiti i kao eyeliner.
Zašto bih vam preporučila ovu senku za maturski make up? Ako se odlučite da ipak vaše oči budu naglašenije, ova senka vam pruža neverovatne mogućnosti. Ona i jeste namenjena za neke svečanije i glamuroznije prilike, a velika matura je upravo takav događaj. Ne treba preterivati jer, kao što sam već napisala, ova senka ima neverovatnu pigmentaciju. Dovoljno je da nanesete malo ove senke na kapak (ili samo na određeni deo kapka u zavisnosti od toga sa kojim senkama je kombinujete). A možete se odlučiti i da samo izvučete eyeliner sa njom.



Kako vam se dopadaju moji ovomesečni favoriti? Da li vi koristite neki od ovih proizvoda?



Pogledajte i moj poslednji post i saznajte šta sam naručila sa Shein sajta  ➪ https://goo.gl/QpSUPJ



mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

3 коментара