Denim jacket

02:59

Teksas jakne su u modi godinama unazad, ali mislim da su u poslednje vreme postale dosta popularnije. Mogu se kombinovati na različite načine i idelane su za ovo prelazno prolećne vreme.
Čak mislim da su ovog proleća najpopularniji modeli teksas jakni sa cvetnim dezenima.

Ja sam nedavno naručila jednu teksas jaknu sa Shein sajta. Opredelila sam se za jednostavan model, koji nema nikakve detalje na sebi.





Najviše volim da je nosim upravo ovako kako sam vam i na slici pokazala - sa malo podvrnutim rukavima. Teksas je vrlo kvalitetan, a sam model se može nositi na bezbroj načina - u nekim jednostavnim dnevnim varijantama (meni najdraži izbor su patike, crne farmerke iscepane na kolenima i neka jednostavna bela majica kratkih rukava), kao i uz haljine i neke malo svečanije odevne kombinacije. Možete je naručiti ovde/ here.


Teksas jakna/ denim jacket: http://bit.ly/2qu6Zq6



Kako vam se sviđa ova jakna? Da li i vi nosite teksas jakne i koji modeli su vam najdraži?





mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

14 коментара

  1. Teksas jakne su preeeeobožavanje! Imam jednu ideju u glavi, a ona bi se savršeno složila sa nekom ovako 'običnom' teksas jaknicom. Da nađem stikerčiće neke koji se prišivaju na džins i rasporedim ih lepo, sama napravim doityourself jaknu koja bi izgledala fuuuul! :D šta ti misliš o toj ideji?

    Novi post na mom blogu☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divo. Sviđa mi se tvoja ideja. Na taj način ćeš imati skroz originalnu jaknu.
      Javi mi obavezno ako napraviš tako nešto. Volela bih da vidim kako izgleda. ☺

      Избриши
  2. Teksas jakne su odlične. Baš uz sve idu i lako se kombinuju. Ja volim i ovako obične, a i one sa stikerima, preslatko izgledaju! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Obožaaavam teksas jakne, imam ih par u raznim nijansama, krojevima i fenomenalne su, super za slikanje i kombiniranje, vrhvrh. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Jakna je predivna,kao i većina osalih teksas jakni.I sama imam jednu teksas i kvalitetom sam oduševljena,a uz dosta stvari ide nebitno kakve su hlače,majica apsolutno sve!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post draga!! Jakna je top!
    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa je ova sa slike! Imam baš puno teksas jakni- od klasičnog teksasa preko crnoh pa do belog. Stvarno ih obožavam.

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. prelepa tekas jakna idealna ya prolece!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/05/7-random-facts-about-me-tagg.html

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna jaknica. I ja volim ovako jednostavnije stvari. Prošlo ljeto sam dobila od tate za rođendan jednu sličnu ovoj ali mi je malo veća što me mngo rastužilo. Jako je udobna i stvarno mi se dopada ali...

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши