April favorites

22:31

Izabrati proizvode za favorite aprila nije bilo ni malo lako jer sam proteklog meseca testirala i zavolela dosta novih proizvoda i stvari, ali sam ipak na kraju uspela da izdvojim one koji su mi više prirasli srcu.









Technic get gorgeous highlighting powder
Ovo je trenutno moj omiljeni highlighter. Puderaste je strukture i u sebi sadrži sitan shimmer, koji licu daje vrlo lep i prirodan sjaj. Ima jako dobru pigmentaciju i dovoljno ga je naneti vrlo malo. Vrlo je postojan i na licu "izdrži" sve dok ne skinem šminku.


Set za obrve Ingrid professional graphite
Sadrži sve što je jednoj devojci/ ženi potrebno da bi savršeno stilizovala svoje obrve. U setu se nalaze tri senke za obrve različitih nijansi grafitno sive, vosak i dvostrana četkica - jedna strana služi za nanošenje voska, a druga za senku. Koristi se tako što se najpre vosak nanese na obrve pomoću aplikatora, a zatim odgovarajućom nijansom senke popune nedostaci i formira željeni oblik obrva. U nekom od narednih postova ću sa vama podeliti i detaljnu recenziju ovog seta.


Essence Camouflage full coverage korektor
Osnovne karakteristike ovog korektora su: jako dobra moć prikrivanja nedostakaka na licu i tamnih kolutova oko očiju i pružanje prirodnog i svežeg izgleda koži. Kada se dobro izblenda, gotovo da se stopi sa kožom i postaje neprimetan.


Elixir mat tečni ruž
O ovom ružu sam vam detaljno pisala u nekom od prethodnih postova, tako da ću sada ponoviti samo neke najvažnije stvari. Dugačak, zakrivljeni aplikator omogućava precizno nanošenje. Dovoljan je samo jedan sloj da bi se postigla potpuna pokrivenost površine usana bez tragova nanošenja i bez neobojenih delova usana. Nekoliko sekundi nakon što se nanese na usne, on postaje potpuno mat. Naglašava usne, čineći ih punjim. Ne preslikava se, niti ostavlja tragove na zubima. Ima i dobru pigmetaciju i postojanost.


Četkice za šminkanje
I jedna i druga četkica koje na slici možete videti su mi stigle sa Zaful sajta. Našle su se u setu koji je sadržao pet četkica i jedan beauty blender. Sve četkice su podjednako kvalitetne, ali sam ja proteklog meseca ove dve najviše koristila. Ceo set je inače vrlo povoljan, a možete ga naručiti ovde/here.
Ako budete naručivali nešto sa ovog sajta, iskoristite kod za popust koji imam za vas: ZafulChen
Zaful Black Shirt Dresses Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF

Martinović kompakt senka broj 17
Svoje oduševljenje senkama ovog brenda sam sa vama podelila u jednom od prethodnih postova, a kao favorit prethodnog meseca se izdvojila senka broj 17. Odlično se pokazala za večernji make up.
Inače, ova senka je bordo metalik boje. Može se koristiti i kao rumenilo, a kada se nanese mokrom četkicom postaje i predivan eyeliner.
U oba slučaja, bilo da se koristi kao senka, bilo kao eyeliner, izuzetno je postojana, ne preslikava se, niti stvara nabore na kapcima.


Torba
Ova torba mi je pre izvesnog vremena stigla sa Sammydress i trenutno je jedna od torbi koju najviše nosim. Nije velika, ali u nju mogu da stanu osnovne stvari koje su mi potrebne. Model mi se jako dopao. Pored crne, dostupna je u još 5 različitih boja. Ja sam se dugo dvoumila da li da uzmem crnu ili crvenu jer su mi obe izgledale jako lepo. Torbu možete naručiti ovde/ here.
Ako budete naručivali nešto sa ovog sajta, iskoristite kupon za popust koji imam za vas: SammydressChen
Sammydress Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF


Kako vam se dopadaju moji favoriti? Da li i vi koristite neki od ovih proizvoda?




facebook: Fashion, Beauty and Style
mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com










You Might Also Like

12 коментара

  1. Great products! This eyeshadow palette looks so beautiful.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ОдговориИзбриши
  2. Torba je predivna! Vecinu ovih proizvoda nisam koristila do sada ☺
    Odlicno napisan post!

    MMara

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe stvari :) torba mi se bas dopada :) korektor imam i takodje mi se svidja <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajni favoriti draga! Sve mi se dopada, posebno set četkica! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. nazalost niti jedan proizvod nisam probala.. voljela bi probati ovaj highlighter, jer samo rijeci hvale citam o njemu
    super post

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  6. Super su favoriti, još se nisam okušala u isprobavanju ovih proizvoda ali eto pošto imaju kod tebe dobre recenzije definitivni ću nešto od toga i da kupim :)

    Pusa,
    Dunja

    https://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, svi favoriti mi se dopadaju pogotovo cetkice za sminkanje <33! Fotka je bas lepa! I ja sam imala dosta favorita, tesko je izabrati kao sto si i sama rekla <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Moram probati ove Elixir karmine! Super favoriti! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I love all the highlighters, so im gna check this powder you shared here :)

    ОдговориИзбриши
  10. That spoon brush are such a trend I saw a lot of bloggers raving about it.
    Cute bag... I like shopping for shoes at SammyDress.

    (◕‿◕✿) EmoteraGoddess.com | Instagram | Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  11. prvo jako lepa slika, drugo favoriti mi se dopadaju probacu eliksir ruzeve!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши