Sammydress haul

06:43

Nedavno mi je sa Sammydress sajta stigao još jedan paket i mogu slobodno reći da sam ovoga puta napravila najbolji izbor kada je pomenuti sajt u pitanju. U nastavku možete pročitati i zašto.


Prva stvar koju sam izabrala je ovaj figaro sa tri različita nastavka. On mi je već duže vreme stajao na listi želja kada je Sammydress sajt u pitanju i ovoga puta sam ga konačno i naručila. Kvalitetom ovog figara sam oduševljena. Koristim ga od kada mi je stigao i stvarno i dalje ne mogu da verujem da je ovako kvalitetan. Sve savršeno funkcioniše. Pored tri nastavka uz njega se dobija i zaštitina rukavica, kao i detaljno uputstvo za korišćenje. Možete ga naručiti ovde/here.








I druga stvar koja sam ovoga puta izabrala je jedna zanimljiva teksas košuljica. Dugih je rukava, ali se oni mogu podesti i da budu kratki. Dužina same košulje je 45 cm (ja sam izabrala S veličinu, za ostale je koji cm duža) i napred ima ovaj deo koji može da se veže. Možete je naručiti ovde/here.





Kako vam se sviđa moj izbor? Da li ste vi naručivali nešto sa Sammydress sajta i kakva su vaša iskustva?



mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odličan haul, draga! Figaro mi se baš dopada i izgleda jako kvalitetno s obzirom na cijenu. Teksas košuljica je predivna. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post, draga! Teksas košulja mi se mnogo dopada jer već duže vreme planiram da kupim neku na vezivanje, ali iskreno, nisam našla neku posebno lepu. Ova je zaista predivna! Mislim da ću je naručiti. Figaro takođe. Obožavam da loknam kosu njime, ali ne verujem da ću ga kupiti jer imam već dva u odličnom stanju. Inače, interesuje me da li se plaća carina ili neki drugi troškovi izuzev osnovne cene i koliko.

    anasbloggerlife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na ovo pitanje ti ne mogu dati pravi odgovor jer i sama nekad platim carinu, a nekad ne. Zaključila sam da zapravo neko pravilo za to ne postoji (ili možda postoji, ali ga se svi carinici ne pridržavaju na isti način).
      Generalno, ako ne naručiš puno stvari tj. ako ti paket ne bude veliki, čak i ako budeš trebala da platiš carinu/pdv, to neće biti neki veliki iznos.

      Избриши
  3. Super post i izbor draga
    Odlicno ,pogotovo teksas kosulja,ja takoder imam slicnu al sam je dugo trazila jer nisam zeljela da bude u boji,ili nekim printom.Tako da sam je jedva nasla.
    Ako zelis svrati izasao je novi post na mom blogu,Cekamm tee :* :* :*pusaa

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno zza komentar na mom blogu . Ozdravila sam :) . Ja imam figaro , ali mi se kvari jako često . Vidim da se ti nisi pokajala što si ga uzela , sada razmišljam i ja da ga uzmem .

    ОдговориИзбриши
  5. figaro mi odlično izgleda :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Lepa košuljica, a obavezno napiši post o tome kako si zadovoljna figarom, volela bih da vidim rezultate. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jelena, ne verujem da ću poseban post posvetiti ovom figaru. Kao što sam i u ovom postu napisala, figaro je zaista odličnog kvaliteta. U zavisnosti od toga kakve lokne želim - krupnije ili, pak manje, koristim jedan od tri nastavka koja možeš videti na slici. Takođe, figaro ima i 2 različite mogućnosti za podešavanje temperature. :)

      Избриши
  7. Great items, enjoy your new haul. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши