Nega kože lica: Prima kozmetika

11:56

Poslednjih nekoliko nedelja moja uobičajena rutina nege kože lica se promenila jer sam počela da koristim neke proizvode Prima kozmetike, koje ranije nisam koristila. U nastavku pročitatjte o kojim proizvodima je reč i kako je moja koža reagovala na njih.







BRUSNICA Gel maska za lice

Gel maska brusnice bogata je vitaminima, mineralima i drugim oligo i mikro elementima. Podstiče sposobnost obnavljanja kože, poboljšava njenu strukturu i funkcije. Prirodni vlažeći faktor (NMF) hidrira, povećava elastičnost kože čineći je mekom, glatkom i osveženom. Maska je pogodna je za vrlo osetljivu i problematičnu kožu.

SASTAV: Aqua (Water), Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) dest., Glycerine, Propylene Glycol,
Hexylene Glycol (and) Fructose (and) Glucose (and) Sucrose (and) Urea (and) Dextrin (and) Alanine
(and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Carbomer, D-Panthenol, Allantoin,

Sodium Hydroxide, Imidazolidinyl Urea, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Fragrance.

TIPOVI KOŽE: Normalna, kombinovana, masna koža

Preporučuje se korišćenje ove maske dva puta nedeljno. Ja je koristim tako što je nanesem na očišćenu kožu lica i ostavim da deluje 15-ak minuta. Tokom tog perioda osetim blago i vrlo prijatno hlađenje lica. Zatim masku isperem vodom, a eventualni višak uklonim tuferom i tonikom.
Moja koža lica je vrlo osetljiva i čim mi neki proizvod ili maska za lice ne odgovara, dešavaju se "burne" reakcije u vidu crvenila koje se odmah pojavi. Tokom nekoliko nedelja koliko koristim ovu masku ni jednom mi se nisu pojavili nikakvi negativni efekti, niti crvenilo. Čak naprotiv, koža mi nakon stavljanja ove maske bude vrlo meka i osvežena.

Maska dolazi u pakovanju u kome se nalazi 200 ml proizvoda. Kao što ste i iz njenog naziva mogli zaključiti, reč je o maski koja ima strukturu gela. Upravo iz tog razloga (malo tečnije strukture od maski na koje ste možda inače navikli), nije potrebna velika količina ovog proizvoda da bi se "pokrilo" celo lice.









AQUAGEN serum za negu lica sa kolagenom

Kolagen je protein koji u koži, zajedno sa elastinom, stvara mrežu vlakana koja joj daje čvrstinu i svežinu. Broj kolagenih vlakana u toku procesa starenja se smanuje, što dovodi do manifestacija kao što su dehidratacija, opuštenost kože i pojava bora. Značajno hidrira kožu, tako da lice postaje jedro, meko i glatko. Aktivne komponente se nalaze u vodenoj osnovi.
Aquagen serum sa kolagenom poboljšava strukturu kože i održava vezivno tkivo i tonus u dobrom stanju.

SASTAV: Aqua(Water), Propylene  Glycol, Hydrolysed Collagen, Imidazolidinyl  Urea, Allantoin, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone

TIPOVI KOŽE: Svi tipovi kože

Nakon što skinem šminku i potpuno očistim kožu lica, ja nanesem 2-3 kapi ovog seruma blagim utapkavanjem. Preporučuje se njegovo korišćenje i ujutru i uveče, ali ga ja uglavnom koristim samo uveče. Nakon nanošenja, koža ovaj serum odmah upije i postaje potpuno glatka i meka. Moje lice je zatim spremno za nanošenje odgovarajuće kreme.
Od kada koristim AQUAGEN serum, primetila sam da moja koža lepše i zdravije izgleda. Tokom hladnih zimskih dana mi je koža oko usana bila izuzetno suva ma koliko se trudila da je hiriram raznim kremama. Taj problem mi je takođe nestao već nakon neka 2-3 dana korišćenja ovog seruma.

U pakovanju se nalazi 50 ml proizvoda. Iako ga ja koristim već više nedelja, malu količinu sam potrošila jer su za jednu upotrebu dovoljne samo 2-3 kapi. Njihovo nanošenje vam omogućava precizan aplikator.









HIDRANTNA krema za lice

Baršunasta tekstura kreme pruža koži intenzivnu i dugotrajnu hidrataciju, omekšava, revitalizuje i štiti. Pogodna je za veoma dehidriranu kožu, koja postaje meka i svilenkasta.
Intenzivna hidratacija, revitalizacija i zaštita kože.

SASTAV: Aqua(Water), Glycerine, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Ethylhexanoate, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxy Stearate, Hexylene Glycol (and) Fructose (and)Glucose (and) Sucrose (and)Urea (and) Dextrin (and) Alanine (and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Polyglyceryl-3 Diisostearate Beeswax, Zinc Stearate, Propylen Glycol, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulphate, Methylparaben, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), D-Panthenol, Sodium Hyaluronate, Propylparaben, Alantoin, Imidazolidinyl Urea, Parfum.

TIPOVI KOŽE: Svi tipovi kože.

Sledeći korak u mojoj nezi kože nakon AQUAGEN seruma je ova krema. Važno mi je da krema koju koristim što bolje hidrira moju kožu, ali i da koža može brzo da je upije. Kada je ova krema u pitanju, važi pravilo "manje je više". Naime, ako se nanese veća količina kreme, koža ne može da je upije (potrebno joj je jako puno vremena za to) i postaje lepljiva. Zato je ja nanosim u što tanjem sloju i na taj način postižem željeni efekat.

Pakovanje sadrži 50 ml proizvoda.










ANTIRID kremi za negu kože oko očiju sam vam već detaljno pisala u postu o martovskim favoritima.


Sve pomenute proizvode možete naći na sajtu primakozmetika.com.




facebook: Fashion, Beauty and Style
mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com


You Might Also Like

5 коментара

  1. Prije svega, fotograije mi se jako svidaju! Sto se tice ovih proizvoda, nisam ih nikada isprobala, ali djeluje obecavajuce. Htjela bih isprobati ovaj serum jer mi on djeluje najprimamljivije :)


    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Fotografije su odlicne a i citav post je predivno napisan!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega fotografije su jako lepe i kvalitetne.
    Ja imam masnu kozu i vec dugo trazim nesto sto bi mi pomoglo, koristila sam mnogo toga od kremica do ulja i maski za lice ali meni stvarno nema pomoci.
    Ove proizvode nisam koristla ali i nisam cula za njih. Posto si ti vec imala iskustva sa njima, onda bih mogla da probam. :)
    Hvala na preporuci.
    AKo zelis pogledaj moj novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Sviđa mi se što si iznijela detaljno sastav i uostalom sve što nas može zanimati o proizvodima. Nisam ih isprobala, ali čine se djelotvorni i kvalitetni. Hvala na preporukama :)
    Usput, sve pohvale za savršene fotke!
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши