Čarape kao modni detalj

15:45

Nekada su čarape služile samo da greju noge, a danas predstavljaju svojevrstan modni detalj. Zato ću vam danas pričati o trendovima za proleće kada su čarape u pitanju (samo o soknama i nazuvicama).

Na modnim pistama je u poslednje vreme apsolutni hit kombinacija sokni sa štiklama (čak i sa sandalama). Na ovaj način ne morate čekati leto da biste nosile svoje omiljene sandale. Potrebno je samo malo hrabrosti i maštovitosti da ovo iskombinujete na pravi način. Moj predlog za takvu kombinaciju su crne sokne na kojima piše "LOVE" (možete ih videti na slici koja prati ovaj post). Dakle, reč je o jednobojnim čarapama sa samo jednim zanimljivim detaljem, koje bi uz neke jednostavne sandale jako lepo izgledale. Ja lično ovaj trend nisam zavolela, ali volim da vidim kada neko ume da ga ponese na pravi način.

Na slici možete videti još jedne sokne. One su tip čarapa koji ja najviše volim - bele boje sa dosta girly detalja. Ali one baš i nisu prikladne za gore pomenuti trend.









Još jedan jako važan tip čarapa za proleće su i nazuvice. U poslednje vreme su jako popularne farmerke i pantalone čija je dužina do članaka. Ja ih najradije kombinujem uz neke moderne patike i zbog toga, naravno, ne mogu da nosim sokne. Ideja pantalona te dužine je upravo da deo noge ne bude pokriven, pa su zato nazuvice must have u ovoj kombinaciji. Pored patika, mogu se odlično kombinovati i uz neke moderne cipele. Nikako ne prporučujem nošenje cipela ili još gore - patika na bosu nogu (izuzetak su neke lagane mokasinice). Jedini način da izbegnete gljivične i neke druge infekcije jeste da nosite nazuvice.
Ja volim da nazuvice koje nosim imaju neke zanimljive i lepe detalje, ali da su neutralnijih i nežnijih boja - najviše volim belu, ali u obzir dolaze i neke druge pastelne boje. Dvoje koje možete videti na slici spadaju u kategoriju mojih omiljenih. Njihov deo koji se iz patika može videti je jednobojan i na taj način mi neće "kvariti" ni jednu odevnu kombinaciju, a sa druge strane, ispunile su i uslov da meni na oko budu lepe kada se izujem jer imaju ove divne detalje na sebi.


Sve čarape koje možete videti na fotografiji proizvodi fabrika Panon i reč je o njihovom posebnom brendu koji se zove Koly. Prepoznaćete ih po ptičici kolibri koja se nalazi na njihovoj etiketi.
Čarapice ovog brenda volim jer su odličnog kvaliteta, vrlo su udobne i jako lepo dizajnirane. U njihovoj ponudi se, pored sokni i nazuvica, nalaze i dokolenice, hulahopke, svečane čarape sa čipkom i aplikacijama. Veličine i modeli su prilagođeni svim uzrastima.
Koly čarape se mogu kupiti i putem online shop-a.


Kakve vi čarape najviše volite da nosite?




facebook: Fashion, Beauty and Style
mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

9 коментара

  1. Veoma zanimljiv post. Ja sam osoba koja uvijek nosi nazuvice, čak i zimi, kada se nose hlače normalne dužine, ja uvijek imam kratke čarapice jer ne podnosim normalne, obične čarape. Tako da su nauzive kod mene must have za sva vremena. Sjajan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. they look so cute :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatke su carapice, posebno ove sa ananasima i sladoledima :D

    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična tema za post, ja se slažem sa tobom da su čarapice postale modni detalj pa ih i sama jako često nosim. Dopadaju mi se sve čarapice koje si izdvojila za ovaj post♥

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Carapice su preslatke ja bih i sama nosila ove sa anananom :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Presladak post ^_^ Carapice su diivnee, najvise mi se dopadaju ove sa zekama i sladoledima ^_^ <3

    Nova sam, pratim te, ako si slobodna pogledaj moj blog i zaprati, bilo bi mi drago :) <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Divne čarapice, posebno ove sa ananasima, joj kjut su 😍, inač zanimljiv post ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  9. Ja volim carape koju imaju neki detalj poput onih ko sto radi rob kardashien. Imas preslatke carape.

    ОдговориИзбриши