Favoriti februara

04:16

Poslednja dva meseca nisam objavljivala postove na ovu temu, ali sam sa dolaskom lepog vremena dobila dodatnu inspiraciju, pa ćete u današnjem postu moći da vidite moje omiljene stvarčice i beauty proizvode za mesec februar.




Rimmel long lasting finish puder
Poslednjih par meseci isključivo koristim ovaj tečni puder jer se odlično pokazao. Dolazi u pakovanju od 30 ml. Mislim da se kod nas može pronaći u 5 nijansi, a ova koju ja trenutno koristim je najsvetlija (103 True Ivory). Sama ambalaža je jako kvalitetna (bočica je napravljena od debeleog stakla i poseduje pumpicu za jednostavno i precizno doziranje). 
Na osnovu mog iskustava mogu reći da ovaj puder ima srednju pokrivnu moć. Tekstura mu je neke srednje gustine. Sadrži SPF 20. Ima jako prijatan i blag miris. Dosta dobro se stapa sa kožom. Jedna od najbitnijih prednosti ovog pudera je i njegova trajnost i to što ne ističe suve delove.

Naočare za sunce
Stigle su mi nedavno sa Zaful sajta i bacile u senku sve druge naočare za suce koje posedujem. Ovaj model mi se jako svideo i često sam ga viđala na internetu. Kada sam ih naručila, nisam bila sigurna da li će mi dobro stajati. Imala sam sreće jer mi lepo stoje, a i vrlo su kvalitetne (definitivno najkvalitetniji model naočara za sunce koje sam poručila preko interneta). Njihovo staklo je zlatne boje i bukvalno je kao ogledalo. Možete ih naručiti ovde.

Balea gel za tuširanje sweet wonderland
Ovaj proizvod ima odličan odnos cene i kvaliteta. Ja sam ga u dm-u platila čini mi se 115 din. jer je bio na nekoj akciji. Dolazi u pakovanju od 300 ml. Obožavam ga jer ima izuzetno lep, prijatan i nežan miris (kombinacija mirisa vanile i ruže). Koža je nakon njegove upotrebe nežna i mirisna. Stvara i jako lepu penu, ali je za to potreno stavti malo više proizvoda na sunđer za kupanje.

Ingrid tečni ruž
Iako ovaj proizvod nosi naziv tečni ruž, ja bih pre rekla da je u pitanju sjaj za usne jer tako izgleda.
U poslednje vreme su mat ruževi za usne apsolutno dominantni. I ja ih jako volim i često koristim, ali s vremena na vreme "odmorim" svoje usne od njih samo nekim balzamom ili ovim Ingrid sjajem. 
On dolazi u jako lepom pakovanju u kome se nalazi 7 ml proizvoda. Dosta je dugotrajan i obezbeđuje odličnu negu i optimalnu vlažnost usnama. Moj je u nijansi 307. Kroz pakovanje deluje kao da je reč o roze boji, ali kada se nanese na usne, izgleda dosta nežnije i prirodnije i ima divan sjaj. Možete ga poručiti ovde.

Četka za tečni puder
Čula sam dosta pozitivnih komentara o ovoj četki, pa sam se i ja nedavno odlučila da je poručim sa Gamiss sajta. Zaista se ispostavilo da je jako dobra.
Ja beauty blender nisam uspela da zavolim i koristim ga samo ponekad za stavljanje korektora. Ne volim da tečni puder stavljam sa njim. A ne preferiram previše ni nanošenje prstima jer jednostavno ne volim da prljam ruke puderom. Zato su moj izbor uvek neke dobre četke za tečni puder. Ova je jedna od boljih koje trenutno posedujem. Mislim da joj ni jedna dlaka nije otpla prilikom pranja. Puder se sa njom vrlo jednostavno razmazuje i stapa sa kožom, tako da sve izgleda vrlo prirodno i ne osatju nikakvi tragovi četkice. Možete je poručiti ovde.

Uvijač sa trepavice
Kada sam pre nekoliko meseci sa Shein sajta naručivala neke farmerice, slučajno sam naišla i na ovaj uvijač. Bio je jako povoljan, pa sam i njega dodala u svoju porudžbinu. Izgleda isto kao i na slici, kvalitetan je i lepo obavlja svoj posao.
Moje trepavice prirodno i nisu baš previše duge. Kombinacija uvijača i maskare daje odlične rezulate - i volumen i dužinu. Najpre trepavice uvijem, a nakon toga nanesem maskaru. Ovaj uvijač možete poručiti ovde.


Kako vam se sviđaju moji favoriti? Da li i vi koristite neki od ovih proizvoda?



mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

12 коментара

  1. Predivan post, deara! Naocari mi se mnoogoo svidjaju. A i ostale stvacice su prelijepe. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. U posledne vreme koristim taj puder, i potpuno se slazem sa svime sto si rekla, stvarno ga obozavam :) <3

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Uživala sam čitajući, svaka čast, jako lijepo pišeš. Čula sam dosta pozitivnih komentara na račun ovog pudera tako da ću morati da ga kupim. Koristim ove Balea gelove za tuširanje, i jedva čekam novu priliku da ih kupim!

    ОдговориИзбриши
  4. Balea lepo miriše.. :) Delimo ljubav prema četki za puder. :*

    ОдговориИзбриши
  5. Imam iste naočale , isto mi se desilo. Svakodnevno su tu. *__*

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4. март 2017. 12:42

    Favoristi su predivni. Čitala sam i gledala kako svi hvale ove naočare, ali nikako da ih pronađem pa da ih kupim, a što se tiče onlajn kupovine, nisam sigurna za to.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  7. Što se puder tiče imamo iste pozitivne utiske.

    https://www.dorajaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divni favoriti, najviše me zainteresirao ovaj Rimmel puder ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Super ti je post. Svidaju mi se naocale. ♥

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Favoriti su ti divni i sviđa mi se sklad boja na fotografiji. :D

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  11. Odlični favoriti, neke proizvode sam probala i ja ih volim takodje :).

    ОдговориИзбриши