Sammydress review: Choker Sweater

03:34

Choker džemperi su ove zime jako popularni. To ste, sigurna sam, svi primetili. Meni se ovakav model zaista sviđa jer je neobičan, a ujedno i jako lep. To je i razlog zašto sam odlučila da naručim baš njega sa sajta  Sammydress. U paketu se našla i jedna choker oglica. Kako sve to izgleda i kakvi su moji utisci možete videti u nastavku.





Choker džemper
Najpre ću vam reći nešto o veličini jer obično to i mene najviše muči kad naručujem nešto online. Naime, ovaj model džempera postoji samo u jednoj veličini i zbog toga sam bila malo skeptična da će mi odgovarati. Kada je stigao, uverila sam se da je tako napravljen da će gotovo svima odgovarati ova veličina. Meni su rukavi možda čak i malo duži.
Sam džemper ima V oblik izreza, a oko vrata ide choker deo. Napravjen je od kvalitetnog materijala, koji je mek i jako prijatan kada se nosi. Možda se pitate koliko je udoban zbog načina na koji je napravljen, ali ni tu nema nikakvih problema. Zaista je uživanje nositi ga. Na slici ispod možete videti i kako izgleda kada se odšnjira rajsferšlus koji se nalazi na rukavima. Međutim, ja baš i ne volim da ga tako nosim jer kada se tako obuče ne izgleda preterano lepo.
Ovaj model možete naći u 6 različitih boja i, koliko sam mogla da vidim, na Sammydress sajtu je njegova cena dosta povoljnija nego na drugim, sličnim sajtovima. Više detalja o ceni i drugim stvarima koje vas zanimaju vezane za džemper možete pogledati OVDE/HERE.






Iako mi se ranije ovakav tip oglica nije previše sviđao, u poslednje vreme su mi postale jako zanimljive, pa sam i ovog puta izabrala jednu. Radi se o modelu koji ima privezak u obliku sunca. Dužina oglice je podesiva i prilagodljiva svakom vratu zahvaljujući lančiću koji se nalazi na njenom kraju. Kada je nosim, nemam osećaj da me steže ili mi smeta jer je sama "traka" napravljena od kvalitetnog materijala koji lepo stoji na vratu i pomalo je rastegljiv što nam dopušta da "dišemo" bez problema. Više detalja o ogrlici možete pogledati OVDE/HERE.





Da li ste vi naručivali nešto sa Sammydress sajta i kakvi su vaši utisci?


mail for busnisess: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

You Might Also Like

10 коментара

  1. Jako volim džempere, viđala sam i ove tzv. chocker džempere, mislim da identičan ima Lea, ako ju pratiš, se u svemu stvarčice su jako lijepe :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Dzempere obozavam a ove sezone modna scena i trendovi su ucinili da ih samo volim jos vise! Svidja mi se takodje i privjesak na chokeru :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista predivan post! I sama cekam isti ovakav dzemper tako da mi je izuzetno drago sto sam procitala ovu recenziju. Osim toga i sama sam skepticna oko velicine tako da mi je sad lakse jer se nadam da ce mi odgovarati. I ovaj coker mi se jako dopada. Odusevljena sam ❤❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Ove zime sam kupila sebi hrpu takvih džempera jer ih obožavam i baš su IN .. Post je odličan! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. wow! the sweater is very cool :D

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Dzemper je taako divan, nemam reci, sad ga zelimm! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Just wanted to say Merry Christmas and happy holidays!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  8. Those cut out sweaters are so fashionable right now
    Great combination with the choker!

    Merry Christmas
    Join my GIVEAWAY: 5 x £ 10 gift vouchers from Mepora
    Kisses, Isabelle

    ОдговориИзбриши
  9. great items darling!

    xxx
    Imran
    www.fashionloverimran.blogspot.de

    ОдговориИзбриши