Medusa crveni ruž

10:58

Karmin ili ruž dolazi od francuske reči rouge što znači crveno. Do druge polovine XX veka karmin je bio isključivo u u nijansama crvene. Žene u drevnoj civilizaciji doline Inda su koristile ruž dobijen od usitnjenog dragog kamenja, a stare Egipćanke su ga vadile iz posebne vrste algi i mešale boju sa jodom i bromom. Kleopatra je svoj ruž pravila od drobljenih mrava i buba, koji su bogati prirodnim crvenilom, a za sjaj se koristila blještavosti iz ribljih ljuski.
Tokom zlatne ere islamske civilizacije andaluzijski kozmetičar Abu al Kasim izumeo je kruti karmin koji je bio parfemiran i oblikovan u posebnim kalupima. 
U srednjovekovnoj Evropi karmin je bio zabranjen od strane crkve jer se mislilo da je "otelotvorenje Sotone" i "kozmetika za prostitutke". 
Karmin je počeo sticati popularnost u Engleskoj u XVI veku zahvaljujući kraljici Elizabeti I, koja je uvela stil belih lica sa izrazito crvenim usnama koje su u to vreme bile obojene mešavinom pčelinjeg voska i crvenila dobijenog iz biljaka. 
Prvi karmin u tubi proizveden je 1870. godine. Godine 1952. karmin je prvi put bio reklamran u novinama u kampanji pod nazivom "Fire and Ice". 


Ovo je bio mali istorijski osvrt da bismo zapravo videle koliko je nama, ženama, danas lako. Postoji toliko različitih proizvođača i nijansi ruža, pa ne moramo da se mučimo kako su to dame u neka starija vremena morale da rade.

Šta za vas predstavlja crveni ruž i kada ga koristite? Kažu da daje moć ženama koje ga koriste, a ja pak mislim da on može samo da potpomogne, ali ako žena sama ne nosi tu moć, mislim da ni crveni ruž ne može previše da pomogne. Neke dame ga koriste u svakodnevnom načinu šminkanja, a druge samo u posebnim prilikama. 

"Sipaj piće, stavi karmin i saberi se", Elizabeth Taylor, glumica



"Karmin nije samo kozmetički proizvod, karmin je deo ličnosti", rekla je Veronique Vienne, bivša art direktorka i novinarka , koja je pisala za veliki broj časopisa, uključujući i Harper's Bazar

Žene sa crvenim ružem nose jasnu poruku: "Znam ko sam i ne bojim se da to pokažem!"


Naš jedini problem danas u onosu na žene koje su živele vekovima pre nas je kako se odlučiti za jednu ili više nijansi ruža koje ćemo koristiti. Najvažnije je da koristimo nijanse koje nama dobro stoje, bez obzira koliko je neka boja u trendu ili ne. Nema svaka žena u svom kozmetičkom neseseru crni, sivi ili braon ruž, ali sam sigurna da svaka ima crveni bar u nekoj nijanski. On je izuzetak. Male usne zahvaljujući njemu izgledaju veće, a one velike postaju još senzualnije i privlačnije suprotnom polu. 




Naravno da je kod izbora ruža pored nijanse jako bitan i kvalitet. Pronaći ruž koji je postojan i koji će se dugo zadržati na vađim usnama i neće se razmazivati je pravi uspeh. Obično tada, kada pronađemo taj pravi, ostajemo verne samo njemu. Pa, to je zapravo kao i sa muškarcima. Zato sada za vas imam preporuku jednog jako kvalitetnog ruža koji možete videti na slikama koje prate post. Radi se o Medusa ružu jedne malo tamnije crvene nijanse koji za našu zemlju distribuira Leco. Ovaj ruž sam dobila na testiranje pre nekih mesec/dva i moram da napomenem da sam imala sreće da slike za post spremim čim sam ga dobila, inače biste sada na slikama mogli da vidite jedan poprilično potrošen ruž jer sam ga dosta koristila. Da, imam dosta drugih ruževa u crvenim nijansama koje sam ranije koristila koji su takođe kvalitetni, ali je me i ovaj jako oduševio. Posebno zato što ranije nisam imala priliku da koristim ni jedan kozmetički proizvod iz Medusa asortimana i zaista sam bila malo skepitčna na početku. Ali, ovaj ruž me je već nakon prvog korišćenja razuverio.

Najpre, jako mi se svidela nijansa. Vama će se možda svideti više neka druga, ali o ukusima nećemo raspravljati. Ovaj ruž je dostupan u 8 različitih nijansi, pa sam sigurna da ćete pronaći neku koja će i vama odgovarati. Jako je jednostavan i precizan za nanošenje. A šta je to što mi se kod njega najviše svidelo? Hm, pa možda činjenica što poseduje posebnu formulu koja ne ostavlja osećaj lepljivosti na usnama. Meni je to jako važno jer na taj način zapravo nosite ruž na usnama, a nemate takav osećaj. Drugi će ga videti na i diveti se, a vama neće "smetati". Ruž je vodootporan, dugutrajan i boja ne bledi. Formula je obogaćena sastojcima koji usnama ostavljaju neophodnu vlagu i mekoću nakon upotrebe.



Kao što rekoh, kako ranije nisam imala priliku da koristim Medusa proizvode, moram još jedan da vam preporučim. Reč je o maskari takođe marke Medusa. Neću vam sada pisati recenziju o njoj jer je ovaj post bio posvećen crvenom ružu. Samo ću vam reći da je ja koristim i da sam jako zadovoljna, pa sam sigurna da se ni vi nećete pokajati ako je uzmete.



Koja je vaša omiljena nijansa ruža? Da li ste koristili ili koristite neke Medusa proizvode i kako ste zadovoljni?


You Might Also Like

6 коментара

  1. Oduševila sam se podacima o karminima koje si navela. Saznala sam dosta toga.☺ Najviše volim neke nijanse koje su mešavina baby pink i krem boje. Ti neutralniji mi se najviše dopadaju, ali ni crveni ruž ne zaostaje. Stvarno divan post!☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. predivan post :)
    Follow-follow? Napiši mu u zadnjoj temi da uzvratim ♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/02/little-black-outfit.html

    ОдговориИзбриши