Hedera Vita uljani piling

15:58

Nedavno sam dobila jedan divan paket od Hedera Vita kozmetike. Najpre, moram vam priznati da pre ovoga nisam imala prilike da probam ni jedan od njihovih proizvoda. Zašto sam za današnji post izabrala baš ovaj proizvod? Upravo iz razloga što je za jako kratko vremena uspeo da me potpuno oduševi. A i nisam stigla sve ostale proizvode da isprobam, pa ću vam utiske o njima pisati u nekim od narednih postova.





"Hedera Vita kozmetika razvila se na starim farmaceutskim recepturama, prirodnim sastojcima i novim saznanjima u kozmetologiji i tehnologiji.
Znanje, stručnost i iskustvo stvorilo je malu uspešnu firmu koja se bavi proizvodnjom kozmetičkih proizvoda za negu i zaštitu tela i koja krupnim koracima gazi napred u osvajanju novih tržišta. Sve je počelo pre par godina kada je pokrenuta mala galenska proizvodnja i po tradicionalnim farmaceutskim formulacijama krenulo se u izradu originalnih kozmetičkih proizvoda."

Mislila sam da ću ovaj piling koristiti samo povremeno, ali ga ja zapravo koristim možda i prečesto. Ali, šta mogu kad je sjajan? :D
Kako imam jako suvu kožu, u ovim zimskim danima joj je potrebna posebna nega i, koliko god se ja trudila da taj problem rešim koristeći mleko za telo i razne losione, ipak mi se povremeno javi ono perutanje suve kože. Bila sam po malo skeptična kada su uljani pilinzi u pitanju da mi koža posle njihove upotrebe možda ne bude previše masna, pa sam nekako i izbegavala da ih koristim.
Kad sam ovaj dobila, rekoh: "Hajde da probam, svakako nemam šta da izgubim." I stvarno sam bila jako prijatno iznenađena već posle prvog korišćenja jer masnih tragova nije bilo, a koža je meka i divna na dodir. Zato posle njegovog korišćenja uopšte nema potrebe za nanošenjem losiona ili raznih mleka za telo. I još jedan plus od mene ima zbog divnog mirisa kokosa i vanile.





Reč proizvođača
Ovaj piling sadrži sitne čestice morske soli koje vrše abraziju na površinski sloj uklanjajući nečistoću i odumrli sloj ćelija. Jedinstvena kombinacija sode bikarbone poboljšaće cirkulaciju, te će koža povratiti sjaj, gipkost i mekoću.





Kako se ovaj piling koristi?
Vrlo jednostavno-samo ga utrljajte u mokru kožu, ali nemojte preterivati sa količinom jer su zrnca koja piling sadrži dosta oštra, pa je mala količina sasvim dovoljna. U slučaju da imate previše osetljivu kožu, velika količina bi možda mogla da izazove crvenilo. Nakon toga samo isperite.





Sastav: Sodium Bicarbonate, Coconut Oil, Sunflower Oil, Sodium Chloride (Sea salt), Cetearyl Alcohol, Lanolin, Parfum, Hydrated Silica, Phenoxyethanol.

Da li vi koristite neke od Hedera Vita proizvoda i kako vam se sviđa ovaj piling?



You Might Also Like

3 коментара