October Favorites-Nakit Jelenica

10:03

Znam, oktobar je tek poceo, pa nije bas logicno da sada pisem o favoritima za ovaj mesec. Ali, zapravo nije tako. Vec sada vam mogu predstaviti 3 stvari za koje sigurno znam da ce mi biti favorite ovog meseca. A o ostalim favoritima dok prodje oktobar, u nekom drugom postu.
Pa, ovako... U svom postu o jutarnjoj rutini sam vam vec pisala da mi je omiljena kafa 2u1. Ali, ne volim kombinaciju 2u1 samo kad je kafa u pitanju. Spoj lepog i korisnog i mnogi drugi 2u1 spojevi su mi takodje omiljeni. Danas vam pricam upravo o jednom novootkrivenom 2u1 spoju koji me je na pocetku ovog meseca jako odusevio. Radi se o spoju nakita i sminke. Morate priznati da to zaista ide jedno uz drugo. Nakit i sminka, u paketu, su tu da nas ulepsaju, upotpune modnu kombinaciju, jednostavnoj kombinaciji daju upecatljivost. Zato je i vise nego sjajno kada mozete da na istom mestu pronadjete kvalitetno i jedno i drugo.
Ja sam takvo mesto pronasla. Radi se o ovoj fb stranici-Nakit Jelenica koja se bavi prodajom H&M aksesoara i kozmetike. Pretpostavljam da vecina vas mozda do sada nije imala priliku da se susretne sa H&M kozmetikom. Zapravo, ni ja nisam dok nisam dobila ovaj poklon. Mogu vam reci da sam zaista bila jako pozitivno iznenadjena kvalitetom i sigurna sam da cu i u buducnosti nastaviti da je koristim.







A sada i pojedinacno da ih predstavim:
1)



Ogrlice su nakit koji se najvise istice. Ovo sam skoro negde procitala i neka to bude i opis ove prelepe ogrlice. Suvisno je da bilo sta dodam, i sami to vidite.

2)



Ovaj bronzer je jako kvalitetan i toplo vam preporucujem da ga uzmete ukoliko, naravno, znate pravilno da ga koristite. Da ne biste negde pogresile, evo malih saveta kako ga koristiti:
Kao i za svu šminku, i za bronzer važi pravilo da je manje – više. Pre nanošenja bronzera obavezno matirajte kožu puderom, da bi se lepo rasporedio i da ne bi ostavio fleke. Zatim protrljajte četkom po bronzeru i otresite višak proizvoda, pa ga nanesite nežnim i laganim pokretima preko čela, na obraze, bradu, i na kraju, samo malo na nos. Postoji i pravilo koje kaže da bronzer treba naneti u obliku broja 3 sa svake strane lica, počevši od čela, preko obraza sve do brade.

3)

I za kraj ovaj bozanstveni ruz. Ja ruzeve koristim svaki dan, a ovaj sam od danas pocela i mogu vam reci da sam sve pohvale dobila za njega. A i nijansa je bas po mom ukusu. Ruzevi u ovoj i malo svetlijoj nijansi su moji omiljeni. Zapravo, sve je u nijansi. Dobar ruž za usne može vam dati romantični, glamurozni i otkačeni izgled.

I, kao sto sam gore vec napisala, sve ovo mozete pronaci na jednom mestu, pa zato brzo posetite ovu stranicu (Nakit Jelenica). Verujem da cete u sirokom izboru nakita i kozmetike pronaci nesto i za sebe.

Obavezno mi pisite utiske.

Uclanite se na moj blog ukoliko to vec niste uradili. Ljubim vas. 






You Might Also Like

24 коментара

  1. Ogrlica je zaista prelepa :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Dugo imam poteškoća da nadjem dobar bronzer..Moraću ovaj da isprobam

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Wow ! Kakve kombinacije. Ogrlice su zaista predivne!


    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je post, baš kao i cijeli blog. :) Želim ti svu sreću u daljnjem radu :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.Ogrlica je prelepa.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Bas mi se svidja ovaj bronzer!!!
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. What an interesting post, I love it!
    I follow you on GFC now and I would be so happy if you could follow me back!
    Hugs&Kisses
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  8. Gorgeous Darling:)
    Wish you Amazing Day
    Love Open Kloset
    "True Beauty Comes From Within"
    www.openklosetfashion.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  9. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/army-green.html

    ОдговориИзбриши
  10. nicee :))

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Ja imam 2 palete H&M , jedna je ona manja sa samo senkama a druga je i sa senkama, bronzerkom, rumenilom i hajlajterom i zaista su svi proizvodi odlicni, postojani, ne izazivaju iritacije, a o izboru boja da ne govorim a i cena je vrlo pristupacna...Tople preporuke :-*
    Uclanila sam se na tvoj blog, uclani se i ti na moj ako ti se dopada!♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/monte-palace.html

    ОдговориИзбриши