Morning routine

04:33

Pozdrav :)
Danas pisem o svojoj omiljenoj temi. Mogu sate i sate da provedem citajuci postove i gledajuci snimke na youtube-u o ovoj jutarnjoj rutini.



A moja izgleda ovako:
Student sam, moj raspust jos uvek traje, pa ne moram tako rano da ustajem. Ovog jutra sam ustala u 09:30. Nemam obicaj da prvo proveravam drustvene mreze kad ustanem. Malo cudno, znam. Volim kad se probudim da nekoliko minuta lezim u krevetu, a nakon toga odlazim u kupatilo. Obavezno pustim neku muziku u skladu sa raspolozenjem tog jutra dok sam u kupatilu. Operem zube, istusiram se, ocistim lice i moj jutarnji ritual u kupatilu je zavrsen.


Nakon toga odlazim u kuhinju i najpre spremim svoju detox vodu za taj dan. Ovog leta sam u svoj zivot unela jednu jako dobru naviku, a to je da dnevno popijem preporucenih 2 litra vode. U pocetku sam pila samo vodu i moram priznati da mi nije bas bilo lako da popijem sve, ali sam dosla na ideju da probam sa detox vodom. Bez problema sam pila sve, mnogo je zdravije od obicne vode i ima mnostvo dobrih efekata. Ja je pravim tako sto u bokal uspem 2 l vode, nasecem kriske opranog limuna unutra, poklopim i ostavim u frizider. Pre dorucka najpre popijem casu te vode.



Ne volim ujutru da puno jedem, ali naravno da ne preskacem dorucak, vec se uvek odlucim za nesto lagano. Ovog jutra moj izbor je pao na tost preko koga sam namazala kikiriki puter i stavila isecene kolutove banana.


Moje jutro ne moze da pocne bez kafe. Tursku kafu ne pijem. Dugo sam isprobavala razne 2in1, 3in1 dok konacno pre nekoliko meseci nisam pronasla nesto sto mi potpuno odgovara. U pitanju je Mokate 2in1. Obozavam je. Postoji i 3in1, ali mi je ona preslatka i ima nekako drugaciji ukus od 2in1. Saspem sadrzaj kesice u solju, dodam vrlo malo secera, prelijem toplom vodom i to je to.

Onda se obicno vratim u krevet, upalim laptop i uz kafu proveravam drustvene mreze.







Pisite u komentarima kako vam se svideo moj post. ☟
Follow my blog for more posts. ❤️‍💋 🌼 💕
Caos 👋

You Might Also Like

13 коментара

  1. Meni se ovaj tvoj 'jutarnji' routine mnogo svideo. Moram probati ovaj kapućino,ne pijem kafu tako dakle moraću kupiti 3in1 je'l mnogo volim preslatki kapućino.Takođe pijem vodu svaki dan,posebno posle škole.Sjajan post.. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Moram da priznam da sam i ja ovo leto uvela rutinu sto vise vode :) Cak sam prestala i da brojim ali moram da priznam da se bolje osecam. Odlican post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Nice post, interesting! I'm your new follower # 6 if you want to come on my blog ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  4. I ja isto mnoogo volim da citam postove o rutinama, a ovaj je veoma zanimljiv, sto se tice rutina. Tvoja rutina je bas zanimljiva.
    Ako hoces, zaprati moj blog, ja tvoj vec jesam!

    ОдговориИзбриши
  5. odličan post <3
    pogledaj moj blog, zaprati me ako želiš http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Great post.
    thanks for your comment on my blog.
    follow me first and i will follow you back.
    Www.tomntins.com

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ovakve postove, opustajuci su. Sigurno cu i ja napisati uskoro avoju jutarnju rutinu na blogu. :)

    ОдговориИзбриши