Friday hints

02:30

Cao svima. :)
Grozan dan, zar ne? Ali ne ocajavate, pa ipak je petak i pred nama je vikend. Necemo dozvoliti da nam lose vreme i ova dosadna kisa to upropaste.
Moje jutro je pocelo ovako:




Jako volim jutro. Uzivanje u omiljenoj kafi i laganom dorucku uz neku opustajucu muziku i pregled drustvenih mreza je uvek moj omiljeni nacin za pocetak dana. Naravno da vise volim kada mi taj dozivljaj upotpunjuje sunacano jutro, ali ni ovo nije toliko lose, ne zalim se.
Kada bih mogla da biram, mesto na kome bih ovog jutra pila kafu bi bilo nesto ovako:




Ali, da se vratimo u realnost... Za danas nemam nikakve posebne planove, tako da ce mi dan verovatno proteci u gledanju filmova ili omiljene serije.




Nedavno sam gledala film The longest ride i jako mi se dopao. Ako ga niste do sad gledali, toplo ga preporucujem. Naravno, nece vam se dopasti ako ne volite romantiku.



Evo i jedna preporuka za danasnju odevnu kombinaciju:




Nadam se da vam se svideo moj prvi post. Pisite mi utiske u komentar, kako cete vi provesti ovaj dan, preporucite mi neki dobar film ili seriju, kao i o cemu biste voleli sledece da pisem.
Pozdrav :)

You Might Also Like

12 коментара

  1. stvarno predivan post! <3

    http://lorenabeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predlozenom odevnom kombinacijom sam odusevljena iako krece novi talas lepog vremena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Bice novih postova i odevnih kombinacija i za lepo vreme. Prati blog. Nadam se da ce ti se i buduci postovi svideti. :)

      Избриши
  3. Super post! Preporučam ti film A walk to remember :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши